8 ویژگی پنهان در جستجوی Google که باید از آنها استفاده کنید

گوگل Google

تصور کردن زمانی که این عبارت وجود نداشته باشد دشوار است ، اما اکنون جستجوهای گوگلی بخش اعظمی از زندگی روزمره ما را تشکیل می دهد.

مردم گوگل را هر روز به عنوان منبعی برای اطلاع از هر چیزی یا موضوعی که تصور می کنید ، استفاده می کنند. اما به دلیل اینکه اطلاعات زیادی در مورد نحوه جستجو در گوگل وجود ندارد ، گاهی اوقات تلاش برای یافتن اطلاعات خاصی در موارد خاص واقعاً مشکل است.گوگل Google گزینه های زیادی برای کمک به شما در محدود کردن جستجوی شما دارد، اگر بدانید که چگونه از آنها استفاده کنید.

حالا ما در وبسایت آسانل قصد داریم تا 10 ویژگی پنهان در جستجوی گوگل را برای شما عزیزان بیان کنیم.
پس همراه ما باشید.

1. ویژگی های جستجوی پیشرفتهGoogle’s advanced search features

اگر سعی می کنید از ‘یک مقاله جذاب’ برای این که چگونه یک کراوات را ببندید یا اطلاعاتی خاص در مورد سنت تعطیلات سالانه در کشورهای دیگر کسب کنید ، این پاسخ ها معمولاً فقط با چند کلیک فاصله دارند. اما جستجوی معمولی ممکن است راهکار جالبی نباشد. اینجاست که جستجوی پیشرفته وارد می شود.
در اولین تلاش جستجو ، روی تنظیمات در سمت راست پایین صفحه کلیک کرده یا روی آن ضربه بزنید. برای باز کردن چندین قسمت جستجو ، روی جستجوی پیشرفته کلیک کنید. در اینجا می توانید جستجوهای خود را از هر طریق فیلتر کنید.
آیا جستجوی شما باید کلماتی را که استفاده کرده اید درج کند؟کلمات دیگر را مستثنی کند یا نیاز به یک عبارت دقیق دارد؟
همچنین فیلدی در جستجوی پیشرفته Google وجود دارد که می توانید توسط سایت یا دامنه جستجو کنید!

رازهای گوگل
آموزش سرچ گوگل

آیا در جستجوی یک تصویر خاص هستید؟ یک جستجوی تصویر پیشرفته Advanced Image Search وجود دارد که مانند متن جستجوی پیشرفته عمل می کند ، اما گزینه هایی دارد که مخصوص این نوع رسانه هستند. می توانید بر اساس اندازه تصویر یا نسبت ابعاد ، رنگ ، توسط گوگل جستجو کنید یا حتی نتایج را با استفاده از حق استفاده فیلتر کنید.

2. روش های جستجوی سریع و آسان

اگر به همه فیلترهایی که با جستجوی پیشرفته همراه هستند نیازی ندارید ، فقط با استفاده از این ترفندهای مفید یک جستجوی سریع انجام دهید. اگر به دنبال چیز دقیق هستید ، علامت های نقل قول “ ” را به کلمه یا عبارت اضافه کنید.

آیا شما نیاز به حذف یک کلمه دارید؟ یک علامت منفی (-) را در مقابل کلمه ای که نمی خواهید در جستجو لحاظ شود،قرار دهید. یک علامت به علاوه (+) را در مقابل کلماتی که می خواهید در جستجو روی آنها تاکید کنید ، قرار دهید.

با قرار دادن نام سایت در قسمت جستجو مستقیماً در داخل همان سایت جستجو کنید:
site:Asanel.com “کلمه مورد نظر”
برای مثال ما در سایت خودمات کلمه google را سرچ میکنیم:

علامت @ را در مقابل یک کلمه قرار دهید تا در رسانه های اجتماعی جستجو کنید ، یا # را در جلوی جستجوی هشتگ ها قرار دهید.به جای کلمه ناشناخته یا به عنوان مکان نگهدارنده از * استفاده کنید.

3. آسانتر کردن زندگی روزمره

آیا می خواهید نگاهی گذرا به هوای امروز داشته باشید؟ فقط Google Weather را جستجو کنید و یک پیش بینی دقیق روزانه به همراه چشم اندازهای روزهای آینده دریافت کنید.

4-محاسبات،موارد مربوط به ریاضیات

اگر نمی خواهید از برنامه ماشین حساب استفاده کنید فقط لازم است که مسئله ریاضی یا معادله خود را در قسمت جستجو تایپ کنید تا Google را به یک ماشین حساب اصلی تبدیل کنید.

ترفند گوگل

یا اگر بخواهید درصد عدد و مبلغی را حساب کنید مخصوصا زمانیکه مشترکا با چند نفر اقدام به خرید میکنید بهترین گزینه برای شما جستجوی عبارت Google tip در گوگل می باشد.

ترفندهای مخفی سرچ گوگل

Google همچنین می تواند ارز را تبدیل کرده و در زمینه مشکلات هندسه به شما کمک کند.گوگل Google حتی می تواند نمودارها را ترسیم کند!

5- شمارش معکوس

گوگل Google می تواند به شما در حفظ زمان کمک کند. فقط عبارت timer را جستجو کنید و یک ساعت شمارش معکوس به طور پیش فرض 5 دقیقه به شما ارائه می دهد ، اما می توانید به راحتی آن را در مدت زمان مورد نیاز خود تغییر دهید. بر روی منو بالا کلیک کنید ، تا به یک کرنومتر تبدیل شود.

8 ترفند جالب گوگل

6- همزمان 2 کلمه را جستجو نمایید

اگر کاملاً مطمئن نیستید که به دنبال چه چیزی هستید ،گوگل Google می تواند جستجوها را ترکیب کند. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که عبارات و کلمه های مورد نظر خود را اضافه کنید و آنها را توسط and یا or از هم جدا کنید.

8 ترفند مخفی گوگل

7.ضربه شمار یا Metronome

این مورد بیشتر برای موسیقی دانان طراحی شده است ،اگر برای موسیقی خود احتیاج به کمک دارید ، اجازه دهید تا گوگل Google از طریق Metronome به شما کمک کند.

ترفند پنهان در گوگل

8.موارد جالب و سرگرم کننده

و در آخر ، سعی کنید هر از گاهی از گوگل بعنوان سرگرمی استفاده کنید. آیا می دانید چند بازی وجود دارد که می توانید فقط با استفاده از یک جستجوی ساده بازی کنید؟ Pac-Man را جستجو کنید تا ببینید منظور ما چیست.

8 ترفند در جستجوی گوگل

بازیهای دیگری مانند Atari Breakout و Zerg Rush نیز برای بازی مستقیم از طریق مرورگر در دسترس هستند.

همچنین این را هم بدانید که گوگل Google چند ترفند جالب دیگر نیز در آستین خود دارد.در قسمت جستجو ، عبارت do a barrel roll را جستجو کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد.

آنچه ما امروز در وبسایت آسانل مرور کردیم تنها فقط بخشی از نکات و ترفندهایی بود که می بایست در مورد گوگل Google می دانستیم.بعضی از این نکات را یکبار امتحان کنید ، مطمئنا برای بارهای بعدی نیز امتحان خواهید کرد.

خیلی خوشحالیم که با یکی دیگه از آموزش های آسانل در خدمت شما بودیم.
با نظرات و همراهی شما دلگرم میشویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!