پادکست چیست و چگونه میتوانیم پادکست تولید کنیم؟


این اولین قسمت از سری پادکست های تولیدی تیم تولید محتوای آسانل است که از این به بعد با نام آسان کست در خدمت شما عزیزان هستیم. بی گمان همه ما تا به امروز کلمه پادکست را خیلی شنیده ایم.در دنیای پر مشغله امروزی، شاید فرصت و زمان مشخص برای یادگیری و آموزش مطالب جدید به سختی یافت شود، از این رو لازم است از تمام اوقات فراغت و یا اوقات مرده خود برای یادگیری استفاده کنیم.

امروزه تولید محتوا در اشکال مختلفی انجام می گیرد و در قلمرو محتوا، پادکست یکی از فرماندهان به حساب می‌آید که منطقه محتوای شنیداری و صوتی را قبضه کرده است.

وب‌سایت ها، شبکه‌های اجتماعی، فیلم های آموزشی، اسلایدهای آموزشی و پادکست ‌ها از انواع مختلف تولید محتوا هستند. پادکست یکی از محبوب ترین روش‌ های یادگیری و رشد و توسعه فردی است.

گوش دادن به فایل های صوتی و یا به اصطلاح پادکست ها، یکی از بهترین روش‌ های استفاده از تمام اوقات جهت یادگیری است. در اینجاست که این سوال پیش می آید، پادکست چیست؟

به زبانی بسیار ساده، مجموعه‌ ای از محتواها و فایل های صوتی دیجیتال که در اینترنت یا شبکه های اجتمائی منتشر

 می شوند و از طریق پخش کننده‌ های دیجیتال، تلفن همراه و یا کامپیوتر قادر به پخش شدن هستند را پادکست میگویند.

واژه پادکست از دو بخش انگلیسی آیپاد و برادکستینگ  تشکیل شده که به معنای پخش همگانی است. پاد همان دستگاه‌ های قابل حمل است، به این معنی که محتوای فایل های صوتی قابل حمل می­‌باشند. برادکستینگ نیز به ویژگی رادیویی پادکست اشاره دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...

بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!